17 Ekim 2012 Çarşamba

Odtü'de Cupcake

Yaptığım cupcakeleri birilerine tattırmazsam eksik hissediyorum, hepsini ben yiyince de önünü alamıyorum :) Hem fikir, öneri almak hem de tanınmak amacıyla yaptığım cupcakeleri Odtü'de satmaya karar verdim. İyi ki böyle bir karar almışım çünkü gerçekten paylaşınca her şey başka güzel oluyor. İşletmede ve kütüphanede ilgi yoğundu, bu yüzden bütün cupcakeler bitti başka yerde satamadık :) Büyük destek gördüm, bunun için herkese teşekkür ederim :)


Tabi cupcake satışları bir kereyle kalmayacak. Bayram dönüşü çok daha büyük planlarla devam edeceğiz. İlk satışta kırmızı kadife (red velvet) cupcake ve çikolatalı labne kremalı cupcake vardı, bu sefer bunların yanına yeni aromalar eklenecek, kimbilir belki biraz alkol aroması :) Bir sonraki satışlarda yine işletmeden başlayıp kütüphane, fizik çimleri üzerinden çarşıya ve tenis kortlarına gideceğiz. Neyse ki bana yardım eden 4-5 kişi sayesinde işim kolaylaşacak, onlar olmasa elbette tek başıma başaramazdım, onlar iyi ki varlar!

Satışlar geliştikçe artık doğum günleri gibi özel günler için de sipariş almaya başlayacağız. Menümüzde sadece cupcake yok rengarenk, şekilli kurabiyeler de var! Kakaolu, vanilyalı muffinler de var. Sevdiklerinize yapmak istediğiniz sürprizlere yardımcı olmak için biz de burada olacağız.

Her şeyin güzel gitmesi dileğiyle... Desteklerinizi bekliyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder